Eskoletako ikaskideen arteko jazarpena gero eta arazo handiagoa da, eta haur eta nerabeei eragiten die adin goiztiarretik mundu osoan. Eskola-jazarpenak eragindako biktimizazioak haurren eta gazteen garapen emozionalean eta haien errendimendu akademikoan dituen ondorioak kaltegarriak dira haientzat eta eskola-komunitateko gainerako kideentzat, eragin negatiboa epe ertain eta luzera baitute.
Ausarten Klubak berdinen arteko jazarpena murriztu du eskoletan, indarkeriarekiko tolerantziarik gabeko kultura ezarri eta landu baitu hainbat testuinguru sozioekonomiko eta kulturaletan kokatutako ikastetxeetan. Ebidentzian oinarritutako esku-hartze hau printzipio honetan oinarritzen da: lankide batek jasandako indarkeria salatzen duen eta beti biktimaren aldeko jarrera hartzen duen pertsona bakarrik har daiteke ausartzat erasotzailearen aurka, baita hura babesten dutenak ere.
Estrategia hori Indarkeriaren Prebentziorako Eredu Dialogikoa (IPED) izeneko hezkuntza-ekintza arrakastatsu batean oinarritzen da, eta INCLUD-ED proiektuaren zati gisa ebaluatu zen.
Ikerketek erakutsi dutenez, IPEDk bizikidetza hobetzen eta jazarpena murrizten lagundu zuen, eragile desberdinen artean (familiak, irakasleak eta ikasleak barne) eskolako arauak definitzeko eztabaida-prozesuak sustatzearen ondorioz.
Ikasleek indarkeriaren aurkako jarrera hartzean oinarritzen da, eta hori salatzen dute gertatzen den bakoitzean, adiskidetasuna baloratzen duten bitartean. Klub honetan, ikasleek biktimak defendatzen eta babesten ikasten dute, baita indarkeriaz jokatzen duten ikasleak isolatzen ere. Zero Ausarten Kluba programak lidergo dialogikorako gune bat irekitzen du, non ikasleek eguneroko egoerak eta sentimenduei eta balioei buruzko gatazkak partekatzen dituzten, non jarrera argia erakusten duen indarkeria desagerrarazteko.